dt-nazi

Het is niet mijn eerste post die ik erover schrijf, en het zal waarschijnlijk ook niet de laatste zijn… maar dt-fouten ergeren me mateloos en brengen het slechtste in mij naar boven.
Gisteren was ik voor ’t werk aant werken (want ja, daar word ik dan ook voor betaald) en moest ik op site x zijn (ik vermijd hier opzettelijk de naam, zoals u misschien al opmerkte. Ik wil hen niet te erg in affronteren ziet u). Wat kom ik daar in de navigatie tegen ? “wordt partner” . Idd, met -dt.
Dat zo’n dingen kunnen, dat snap ik dus niet he… iemand moet dat toch nakijken? Anyway… ik heb ’t nagekeken en een vriendelijk mailtje gestuurd naar de site in kwestie. Snel waren ze er wel… na 5 minuten was de navigatieknop netjes dt-foutloos. Op de pagina waarnaar de bewuste knop verwees bleef dezelfde fout echter in al zijn glorie staan. Na een beetje gezaag en gezeur van mijnentwege nam mijn collega ’t heft in handen en stuurde hij ook een mailtje om de fout te melden.
Bij deze heb ik dus mijn roeping gevonden: I will make this world a better place, dt-fout per dt-fout !

Eén reactie to “dt-nazi”

  1. Misschien kan ik u helpen bij uw roeping? Om het probleem de wereld uit te helpen heb ik een stoomcursus dt-spellen ontwikkeld. Ik geef deze (individuele) cursus in het centrum van Amsterdam of, als de afstand te groot is, via de webcam. Vele dt-tobbers heb ik al gelukkig gemaakt!

Plaats een reactie