Briefgeheimen

Briefgeheimen of Postsecrets. Niks nieuws uiteraard, maar toch wel een blogpost waard. De voyeur in mij vindt het heerlijk om andermans geheimen te lezen, kleine stukjes uit een mensenleven, soms ontroerend, soms grappig, soms schrijnend. Geeft me soms zin om mijn geheimen ook op te sturen.
Hieronder een kleine greep uit het aanbod:
Briefgeheimen

Briefgeheimen

Briefgeheimen

Briefgeheimen

Briefgeheimen

Briefgeheimen

Briefgeheimen

Briefgeheimen

3 Reacties to “Briefgeheimen”

  1. Ja Val… which one is yours? 😛

  2. hehe, geen. Maar nu vraag ik mij wél af “what deaf people sound like when having sex” en van dat ruitensproeigedoe zou ik ook intens veel genot kunnen hebben :p

  3. fientjegrasmachientje Says:

    Whaahaa dat laatste 😀 Zaaalige website 🙂 Idem van ruitensproeiertruukje, ik hàààt die gatplakkers!

Plaats een reactie